Majbrasa


Hann inte blogga igår efter att jag kom hem från Majbrasan.

Vi(jag och Cattis) träffades och gick tillsammans till Majbrasan. Där kollade vi på brasan och köpte korv och läsk xD

Haha, hugha-shacka!-dansen! Fan vad vi skratta! Haha, nördar vi var som stod mitt i allt och lekte bland annat robotar, mumier, Khadije och Svennemorsan och kom på hugha-shacka!-dansen xD

Efter att vi skrattat så mycket att vi inte kunde andas mer gick vi runt lite till och jag körde lyckohjulet där jag skulle försöka vinna en stor Marabou. Hade nr.26 och 29 vann...Åh, vad irriterad jag blev D: Prövade därefter lottovinster och vann andra pris; en kyckling som är twinie med Cattis kyckling Yoghurt ^^



Hoppborg! :)





Majbrasan




KORV! MUMS! =)


Tog bild på våra läskar. Tycker faktiskt det blev en fin bild^^


Lilla kycklingen jag vann...Har inte kommit på namn än...


Min & Cattis twiniesar! Naw, vad gulliga :)
Cattis skulle såklart ta en rosa kyckling ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0