Första Maj

Har vart i Gallerian med Alex och shoppat loss xD Haha, shoppat loss ja... köpte typ inget, jue ;O

Vi träffades först i centrum och sen stack vi till Hötorget och kollade runt i bland annat Ohio där jag täkte köpa en väska, men den var inte äkta skinn så den kommer börja flagna av sen i framtiden...:/
Var i gallerian och gina i flera timmar och kollade runt efter byxor! Alex hittade några för 49:-! Fatta vad billigt! Tänkte också köpa, men typiskt att de skulle vara för stora.

McDonald´s meny stod på schemat för lunch. Stackars mig fick vänta på Alexandra i 2 timmar? :O Seg på att äta, den rackaren ^^ <3

Letade vidare runt efter andra gina tricot:er och åkte till fridhemsplan för att köpa choklad. Haha. Annabel goes Chokladmonsteeer!!! :D

Efter misslyckandet efter byxjakten åkte vi vidare till centrum för att kolla om det fanns där, men så klart skulle det inte finnas där heller förutom typ ett par för 99:-, men varför betala 50:- mer än i stan? Snåljåp jag är..

Flummade runt i t-banan och tog bilder på mig som bland annat var Al Quaida. Haha, min halsduk täckte ända upp till ögonen... Alexandra = Paparazzi.

Och nu är jag hemma och ska läsa lite bloggar och ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0