School

Skolan idag:

Franska: Skulle läsa 2 texter och typ ha "en tävling" sen och gissa vad det var för djur...
Musik: Fett ruligt! Vi lärde oss 2 accord på gitarren och fick spela gitarr för första gången! Vilken tur att jag är lättlärd och musikalisk så jag lär mig snabbt ^^ ;P
Matte: Vi skulle vara tysta hela timmen för 9:orna hade nationella prov på gång... Aja, fattade typ inte vad jag skulle göra men jag gjorde bara nåt och snacka med Jonna och Okran.

Lunch: Makaroner/pasta medköttfärsås och vegetariska creps med svampfyllning. Gott, faktiskt. Makaronerna och kättfärsåsen smakade tyvärr inte så mkt :S

No: Skulle redovisa våra "nisäkäs-työt" och gå igenom läxan. Tråkigt.
So: Film. Msn @ School. Kul, fast blev busted en gång...som tur var tog Cattis pappret^^ Annars vet jag inte hur det hade gått... Fick våra prov tbx också! MVG!
Slöjd:
Fortsätta med sleven. Kom faktiskt rätt så långt. Cattis och Linda hade en tejp-fight xO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0