Nyduschad

Status: Nyduschad och fräsch. Tar mig ca 20-30min i duschen, varav 5min går till att lägga in schampoo. Kanske inte är så miljövänligt, men har faktiskt trappat ner... Förut stod jag i duschen 45min o.O

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på vad jag använder för schampoo och balsam.








Schampoo: Barnängen, Aloe Vera Yoghurt (Gör håret mjukt)
Balsam: Barnängen, Aloe Vera Yoghurt (Trasslar ut håret och gör det jättelent. Rekommenderar!)
Balsam nr2: REF 443 (Dyrare balsam. Kan köpas hos frisören. Ger håret volym.)
Kroppsgel: Dove, silk glow ( Gör huden mjuk och len.)


Kommentarer
Postat av: Cattii

Du har sjukt fint hår :)

2010-03-06 @ 08:22:39
URL: http://princesscattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0