Igår 4/3

Igår sov jag som sagt hos Cattis och vi kollade på film och hade morgonmys. Efter filmen gjorde vi videor! De blev fett bra :) TikTok...Haha, mer säger jag inte x)

Efter videofilmandet var det dags för lunch, då vi tänkte laga mat själva, men vi hade inte tillfäckligt med makaroner, så vi bestämde oss för pizza! Här i grimsta finns det en pizzeria/bar där man får pizza för 45:-!
Efter lunchen stack vi hem till mig och bakade hallonpaj ( tyvärr inga bilder) Lite surt med hallonen, skulle haft vaniljglass/vaniljsås så skulle det vara pricken över i:et, men annars skitgott ;)

Sen blev det en till video... Party in the USA. Haha, taximan! , Schack, och youtube.
Efter Cattis gick hem bakade jag och min syrra( igen! ) Kokosbollar^^ Lätt och gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0