Fint

Det finaste en människa kan göra är att ge en annan person förlåtelse, även om det ordet kanske inte betyder så mycket så har det faktiskt en betyldelse om man tänker efter... Jag skulle själv inte vara "nöjd" om inte någon hade sagt förlåt eller bett om ursäkt efter den begått sitt misstag.

Man väljer sina vänner själv, och nu vet jag att jag har vänner jag egentligen inte förtjänar för de är så jävla snälla och pålitliga! Det finns nog inga bättre vänner i hela världen?!

Jag vill ännu tacka mina vänner för de de är och för att de faktiskt kan förlåta än <3 De är de som kallas "fina".



Bilden har inget med texten att göra. Lånad från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0