*

Cattis stack för en stund sen. Haha, flummade runt och körde Sanning/Konka/Procent. Haha, jag är Cattis andra Mini-bear ( som hon kallar det). Har blivit mer.... hm... vad ska man säga? Snuskig? >;D

Vi var i centrum och Cattis köpte ett par skor från Stadium och jag en tröja från Gina. Den var så billig så jag köpte den xD (Lägger in bild senare)

Flummade runt på stan och gick runt i affärer, som sagt. Sen stack vi hem till mig, och har typ flummat runt här och lyssnat på radio-grej på datan^^

Vi lagade mat också ( eller snarare kokade spagetti). Det blev köttbullar med spagetti, Mums! x) Har inte gjort så mkt annat idag, helt enkelt..

Ska läsa bloggar nu och chatta vidare på msn B)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0