Bio-time

Hej alla bloggläsare! :)

I morgon ska jag på min syrras tävling och kolla! Ska bli kul.. förutom att man får så ont i rumpan efter showen... Kan nuförtiden inte sitta still längre än en timme innan jag får ont ( Står upp just nu )
Efter tävlingen ska vi till min mammas väninna och fira hennes födelsedag. Då bjuds det på tårta och fik^^ Därför jag vill dit? xO Nej, då. Inte bara därför^^

Sen på söndag ska det bli bio... som jag ska se med Cattis iaf... Jasmine kanske kan följa med? ;O
Vet inte vilken bio det blir än... Antingen Remember Me eller Precious. Nån som har sett nån av de som kan säga vilken som är värd att se?  Jag vet att Precious har vunnit Oscars, men vill se Remember Me också :/
Aja, får se vilken det blir^^

Ska fortsätta vara social på FB och msn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0