Lyckad skolavslutning?

Efter "festen" i aulan skulle alla klasser samlas och få information om när skolan börjar i höst och blommor osv..
Alla fick en glass också, och så gav vi Meri ett stort kort vi hade gjort för hon ska sluta :( Kommer kännas konstigt att hon ska sluta nu, och Linda och Nadja- ni får inte sluta heller!!! :O

Efter skolavslutningen gick jag, mamma och Eve till kinesiska restaurangen där vi åt buffé. Mumma! Det var fett många från vår skola där :P

Efter vi hade ätit och så gick vi och köpte glass och handlade (intressant) till i morgon ( Åker till Axevalla då).
Fick med mig lite godis också^^

Har inte så mycket mer att säga om denna dagen, har städat sen jag kom hem så när jag kommer från Axevalla har jag ett städat rum så jag kan ge mig av till Finland sen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0