Ingen update idag..

Har inte uppdaterat idag, som jag nämde i förra inlägget så hade jag inte mycket tid för data idag.
Ska kort sammafatta min lördag:

Pappa hämtade mig och min syster och vi åkte till en strandrestaurang där vi köpte glass och kollade på båtar. Efter det gick vi till hans nuvarande lägenhet och kollade runt. ( Han bor där nu medan hans lägenhet i solna renoveras :P)
Efter visningen åkte vi till stan där vi var på ett till "kalas". Pappas kompis fyllde år så vi åkte dit för att gratta honom och käka tårta :)

Efter tårtkalaset åkte vi till centrum och köpte biobiljetter till mig och min syrra. Vi kollade på The last song. Gud, har typ blivit besatt av "When I look at you" nu :P Filmen var faktiskt bra, och väldigt sorglig i slutet. Fick hålla tillbaka tårarna flera gånger...

Och nu sitter jag här, hemma hos mamma och ska äta upp mitt godis som blev kvar från the movie =D


Godiset, biobiljetten och läsken; fanta lemon...


... inte den bästa fantan jag smakat, men i början var den svalkande och smakade limeglass :) Är lite trött på den nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0