3/6

Sorry för dålig update :P Ska sammanfatta dagen kort;

Skola ( SO, Svenska, Engelska, lunch, finska och till sist hemkunskap då vi fick laga mat som vi själv fick välja ( vi tog lövbiff med pommes och bearnaisesås och till efterrätt hade vi "hovijälkiruoka"- Fett gott!!!! )

Efter skolan gick jag hem med Cattis och vi gick till centrum där Cattis köpte lösögonfransar och sen drog vi vidare ut där vi promenerade lite och styrketränade. Efter "träningen" gick vi hem till mig och läste bloggar och jag duscha :P Och innan hon gick hem var vi ute och lekte i "lekparken"^^

Har inte hunnit göra så mycket mer än detta och nu ska jag borsta tänderna och stänga av datan snart xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0