#

Ursäkta för dålig uppdatering, men har inte vart hemma och ibland har jag bara inget att blogga om...;D
Men nu, så!

Igår var jag med Cattis. Vi träffades i centrum och köpte klubbor därifrån, jammy! Efter det gick vi ut till parken och lekte! Haha, vad kul det var! Åkte "linbana" och gungade... euw! mådde illa efter ;(     Iaf efter det stack vi in till mig för det var så kallt ute, och mina fingrar och tår hade frusit till is :S Hos mig gjorde vi inget spec, Cattis sminkade mig och min mamma! Sa ju att du var bra Cattis! T.o.m min mamma tyckte det ;)

Efter att Cattis sminkat både mig och min mamma gick vi ut igen, nämligen till stranden! Matade fåglar och gungade lite... Hhaha, fåglarna anföll oss när de märkte att vi hade mat, men som tur var lyckades Cattis skrämma bort de... Hur kunde det gå till? ;)

När klockan sedan hade närmat sig 6 gick vi till "hundängen" för att möta upp Oliver, Cattis kusin, då Cattis skulle med honom och jag skulle vidare hem :P

När jag kom hem duschade jag och packade, eftersom att jag skulle till en kompis och sova över^^ ( Också en orsak till dålig uppdatering xD)

Men nu idag har det inte hänt så mkt, kom hem och har bakat med Ella och spelat lite data tsm x)
Kom just hem från verkstaden och affären där vi lämnat in min cykel för reparering och handlat lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0