Dagens schema -.-

Ska berätta lite om dagen i skolan idag:

Franska - uppg. och text. (En helt vanlig franska-timme alltså)
Musik - Mitt nya favoritämne? Fan vad kul det är! Vi spelade gitarr,trummor, bas och sjöng. Eller sjöng och sjöng, det var nog jag och Jasmine som stod och gapade som två grisar, innan vi fick med de andra xD
Matte - Vikarie. Stökigt i klassen alltså. Fast ville vara snäll mot vikarien så jag verkade intresserad och ställde frågor osv...

Lunch - Ris med kebabgryta? Aja, halvgott. Det blev müsli idag^^

NO - Snackade om hormoner och "hermoja". Tråkigt. Stökigt. Bökigt...
SO - Nutidsfrågor!! Och Osmo förklarade nåt på tavlan och via kartan också... Hängde väl med sådär? Tror han blev lite arg på mig idag också? :P
Slöjd - Fortsätte med slevarna och skedarna. Snart klar! :)  Blev sur på skeden också...:(

Inte så intressant då, men.. det underhåller ju er lite grann i alla fall  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0