Dagen

Kom hem från Gran C i onsdags... eller onsdagkväll då,då.. Kom hem, packade upp lite och vilade efter den långa resan hem (6 timmars flyg+busstur+taxi)

Och igår ( torsdag) vilade vi först lite och sen firade vi min mamma, då vi fick gäster. Åt tårta och fikade^^ Mumma!

Sen lekte vi barn med min resväska då vi låg i den och skjutsade varandra xD Skitkul.. men lite trångt...aj!

Idag har jag inte gjort så mkt förutom att jag var hos en kompis med min syster medan mamma jobbade och var ute och sparkcyckla lite och så.. Kollade på TV och åt både godis och paj ;)

Har just ätit nu, och ska gå och smaska i mig en kokosboll som min syrra har bakat nyss  Wannabe Me? x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0